Incepand din luna aprilie, Vodafone Romania pune la dispozitia
clientilor sai noi facilitati pentru administrarea online a contului de
client, prin serviciul MyVodafone. Cu MyVodafone,
clientii pot obtine in permanenta informatii personalizate si
actualizate despre contul lor, prin intermediul unei aplicatii
securizate si usor de utilizat.
Toti clientii Vodafone Romania,
persoane fizice sau juridice, utilizatori ai Cartelei Vodafone sau ai
serviciilor pe baza de abonament, pot utiliza gratuit MyVodafone, intrand pe www.vodafone.ro la sectiunea MyVodafone.
Cu MyVodafone,
clientii Vodafone Romania isi pot plati factura prin Internet, pot
vedea factura detaliata, istoricul platilor sau punctele de loialitate
acumulate si pot efectua numeroase operatiuni precum: schimbarea
planului tarifar si a extraoptiunilor, activarea serviciului de roaming
si MMS.
Incepand din aceasta luna, MyVodafone ofera
clientilor si posibilitatea de a genera o serie de rapoarte privind
serviciile utilizate. Astfel, clientii Vodafone pot obtine detalii
despre numerele apelate in mod frecvent, distributia apelurilor in
functie de ora sau de durata, distributia costurilor in functie de
tipul apelurilor - national, international, roaming, sau al serviciilor
utilizate - voce, date, SMS/MMS. De asemenea, cu MyVodafone,
clientii pot solicita mesaje de notificare cu privire la emiterea
facturii si pot vizualiza apelurile efectuate, dar care nu au fost inca
facturate.
MyVodafone permite si reincarcarea online a
Cartelei Vodafone, atat a SIM-ul personal, cat si a altor numere, cu
sume intre 4 Euro si 100 de Euro.
|